سرپرست جدید شرکت حفاری شمال منصوب شد

مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا طی حکمی «علیرضا سلمان‌زاده» را به عنوان سرپرست شرکت حفاری شمال منصوب کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛در حکم صادره از سوی مهندس صادقی برای سلمان‌زاده آمده است:نظر به تجارب ارزنده، تخصص و تعهد به موجب این حکم به سمت «سرپرست شرکت حفاری شمال» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از توان کارکنان و نیروهای سختکوش این شرکت، در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.

سلمان‌زاده دانش آموخته‌ی کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی است و در کارنامه مدیریتی خود مدیرعاملی شرکت نفت فلات قاره ایران، مدیرعاملی شرکت HK اینترترید، مدیر هماهنگی شرکت نیکو نفت پارس، معاون مدیرکل اداره نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت، معاون استانداردها و تجهیز سیستم‌های اندازه‌گیری اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت و رئیس اداره بررسی استانداردهای اندازه‌گیری اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت را داراست.
 مهندس صادقی در جلسه‌ای که صبح امروز (پنجشنبه) برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات پاکروان در مدت تصدی مسئولیت سرپرستی شرکت حفاری شمال، وی را به عنوان مشاور عالی مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا منصوب کرد.
پیش از این مرتضی پاکروان معاون سابق فنی و مهندسی هلدینگ انرژی گستر سینا، سرپرستی شرکت حفاری شمال را بر عهده داشت.