پیام تسلیت مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی شهادت غمبار سید الشهدای خدمت و همراهانش

عليرضا دانشي، مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب در پي شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ملت ايران و دیگر همراهان ایشان پيام تسليتي صادر کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

▪️خبر غمبار عروج ملکوتی روح بلند خادم الرضای ایران و همراهانشان در سحرگاه ولادت امام رئوف علی‌بن موسی الرضا (ع) پس از ساعت‌ها بیم، انتظار، امید و حزن، قلوب ملت ایران و دل‌های آزادگان جهان را به داغی بزرگ نشاند.

شهید جمهور، حضرت آیت‌الله رئیسی سنگربان خدمت بی‌وقفه، شخصیتی که همواره عطر تواضع، روحیه جهادی، عدالتخواهی، فسادستیزی، خردمندی، شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت، سلوک مردمی، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از فرامین ولی امر مسلمین جهان را تداعی می کرد.

به راستی که همه این صفات حسنه برخاسته از انس، عبادت و خدمت خالصانه‌اش به آستان قدسی حضرت رضا (ع) بود که پاداش آن را در شب میلاد آن امام همام دریافت کرد.

امید بود که ملت ایران بیش از این از برکات خدمت و مدیریت مجاهدانه این رادمرد انقلابی بهره مند شوند، اما مشیت الهی فیض شهادت را برای ایشان مقدر فرمود. اطمینان داریم خداوند متعال این ثلمه بزرگ را به احسن وجه جبران نماید و ادامه ی مسیر خدمات ایشان را به دست دیگر فرزندان ایران اسلامی میسر و ممکن خواهد ساخت.

اینجانب با تضرع و التجاء به درگاه خداوند متعال، شهادت شخصیت عظیم الشأن آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم ملت ایران بویژه خانواده بزرگ صنعت نفت تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسألت دارم.