اشتباه عجیب بعضی رسانه‌ها در خصوص یک انتصاب در شرکت ملی حفاری ایران

در پی انتصاب جانشین مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در کمیته فنی بازرگانی، بعضی از رسانه‌ها به اشتباه از تغییر مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خبر داده بودند‌.
توضیح شرکت ملی حفاری ایران درباره انتشار یک خبر در شبکه های مجازی 
در پی انتشار خبری با عنوان « جانشین مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد» ، در تعدادی از سایت ها ، پایگاه های خبری و شبکه های مجازی، روابط عمومی این شرکت در راستای تنویر افکارعمومی توضیحاتی ارایه داد.
اصولا هدف از اطلاعیه های درون سازمانی و واگذاری مسئولیت در راستای هماهنگی و همکاری است و کسانی که کمترین آشنایی با روند کاری سازمان ها داشته باشند، مطلع هستند این نوع اطلاعیه ها به صورت روزانه در شرکت ها منتشر می شود و این درحالی است که فرد منصوب شده هیچ سمت مدیریتی نداشته و با کمی دقت در متن، وظایف محوله کاملا واضح و روشن است.
یکی از وظایف مدیران استفاده از سوابق، تجارب، اندوخته های علمی، فنی و مشاوره ای همکاران است که بر همین اساس با عنایت به برگزاری جلسات و نشست های کمیته های مختلف در سازمان ها، انتصاب همکاران در راستای هدایت جلسات کاملا طبیعی و در جهت استفاده از توان کارشناسی و پرورش آنان به منظور بر عهده گرفتن مسئولیت ها در آینده است.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران جهت برنامه ریزی، سازماندهی، تسریع در تصمیم گیری ها در نشست ها و جلسات کاری متعددی در شرکت حضور دارد و در بعضی مواقع با توجه به حجم کارها و ماموریت های اداری، مسئولیت اداره جلسه یا کمیته را به همکاران واگذار می نماید که انتصاب آقای فاخر عبدالخانی به عنوان جانشین مدیرعامل در کمیته فنی بازرگانی در همین ارتباط بوده و ایشان در آن کمیته که متشکل از تعدادی کارشناس است صرفا عضو و دارای یک حق رای می باشد.
ضمن سپاسگزاری و ارج نهادن به زحمات و تلاش های ارزشمند مجموعه رسانه ها در انعکاس اخبار و فعالیت های این شرکت، به اطلاع می رساند که انتخاب این گونه تیترها ( جانشین مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد) توسط برخی از همکاران محترم رسانه ای، غیر حرفه ای بوده و مخاطب آگاه و فعال با کمی دقت در محتوای خبر و وظایف تعریف شده درون سازمانی به بزرگنمایی اعمال شده در انتخاب عنوان ، پی خواهد برد.
منتخب نفت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *