خبر خوش برای سهامداران «بوعلی»؛

پتروشیمی بوعلی سینا افزایش سرمایه می‌دهد

پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از مبلغ 3،500 ميليارد ريال به 13،500 ميليارد ريال از محل مازاد تجديد ارزيابي سرمايه گذاريهاي بلندمدت (سرمايه گذاري در سهام شرکت پتروشيمي تندگويان) در جلسه پیشین هیات مدیره «بوعلی» مطرح و به تصویب رسید.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در اطلاعیه افشا شده این شرکت در کدال آمده است:

به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه به استحضار می رساند به استناد چهارصد و پنجاه و دومین (۴۵۲) جلسه هیأت مدیره شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (سهامی عام) به تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ (ساعت۱۴:۰۰ ) پیشنهاد افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۳،۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۳،۵۰۰ میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی سرمایه گذاریهای بلندمدت (سرمایه گذاری در سهام شرکت پتروشیمی تندگویان) به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت مطرح و به تصویب هیأت مدیره رسید. لازم به توضیح است پس از نهایی شدن گزارش توجیهی، اطلاعات مربوطه از طریق سامانه کدال منتشر خواهد شد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.