رستمی: استراتژی شستا رفاقت با بخش خصوصی است نه رقابت

توسعه پتروشیمی خراسان در دستور کار شستا

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به سیاست‌های اصلی شستا در حمایت از توسعه مناطق محروم و کم برخوردار با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت‌های این مناطق، گفت: مقرر شد پتروشیمی خراسان طرح‌های توسعه‌ای و مطالعاتی خود را به همراه توجیه اقتصادی برای شستا ارسال نماید.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به منظور بهبود فضای کسب و کار، حمایت از تولید، علی رستمی مدیرعامل شستا به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت شستا ، با هدف بررسی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، در سفر به استان خراسان شمالی، ضمن بازدید از شرکت‌های تابعه شستا با محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی دیدار کرد.

در این دیدار مدیرعامل شستا با تاکید بر سیاست‌های شستا در اجرای طرح‌های تامین آب افزود:برای رفع نگرانی‌های مربوط به تامین آب برای صنعت، پروژه تصفیه‌خانه پساب شهر بجنورد باید در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا شود.

رستمی با اشاره به سیاست‌های اصلی شستا در حمایت از توسعه مناطق محروم و کم برخوردار با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از طرفیت‌های این مناطق، بیان داشت: در همین راستا مقرر شد پتروشیمی خراسان طرح‌های توسعه‌ای و مطالعاتی خود را به همراه توجیه اقتصادی برای شستا ارسال نماید.

وی افزود: توسعه یک صنعت برای جلوگیری از رکود و تعطیلی آن ضروری است و توسعه فازهای بعدی پتروشیمی استان باید تحقق یابد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار، خواسته مردم خراسان شمالی به ویژه نخبگان استان را اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان و سایر طرح ها از جمله تولید سولفات آلومینیوم مورد نیاز کشاورزان دانست.