در دیدار نماینده شادگان با مدیرعامل شستا مطرح شد؛

ارائه طرح احداث واحد پتروشیمی در شادگان

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور توسعه اشتغال و سرمایه گذاری، هفته گذشته جلسه ای با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برگزار کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در این نشست فرصت های سرمایه گذاری شهرستان شادگان با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت شستا بررسی شد.

نشست دوم در دفتر معاون شرکت شستا برگزار و در خصوص امکان سنجی تاسیس مجتمع پتروشیمی در شهرستان شادگان،تامین خوراک،بررسی محل و اعتبار لازم برای طرح مجتمع پتروشیمی گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت مقرر شد تا هلدینگ نفت ، گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) طرح توجیهی و اقدامات اولیه را با سرعت انجام تا در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی طرح مجتمع پتروشیمی در شادگان باشیم.

در این نشست محمد ابراهیم راعی معاونت برنامه ریزی و توسعه با اشاره به اهداف شستا، اظهار کرد: عقیده شستا بر توسعه و استفاده از پتانسیل منطقه است و سیاست های آن همواره بر تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی است.

وی افزود: اینکه نماینده مردم این شهرستان دغدغه مند و پیش قدم شده و پای کار است قابل تقدیر و قدردان زحماتشان هستیم.

لزوم ریشه کن کردن بیکاری در شادگان

همچنین حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن رضایتمندی از اهداف جدید شستا، اظهار کرد: حال که دولت انقلابی سر کار آمده و دغدغه حل مشکلات معیشتی مردم و استفاده از جوانان را دارد باید به این مسئله توجه بیشتری داشت.

وی افزود: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و به ویژه شرکت شستا با استفاده از جوانان در مدیریت های کلیدی باعث امیدواری است که باید ادامه دار باشد.

ناصری نژاد ضمن بر شمردن سرمایه های خدادادی این شهرستان، گفت: خواستار‌ پیگیری و عنایت ویژه برای سرمایه گذاری در شهرستان شادگان بیش از پیش هستیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار ما بیش از دولت قبل است و مردم کشور چشم امیدشان به این دولت است پس باید با اقدامات ضربتی با کمک هم بیکاری را ریشه کن کنیم و بنده در این راستا پیشقدم هستم.

شایان ذکر است هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا با دستور مدیر عامل و معاون شرکت مذکور در حال انجام مقدمات اداری به منظور اجرای پروژه مجتمع پتروشیمی در شهرستان شادگان هستند.