پانزدهمین نمایشگاه بین ‎المللی ایران پلاست از روز دوشنبه آغاز به‌ کار می‌کند

پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان حوزه صنعت پتروشیمی و صنایع پایین دست فردا (دوشنبه 18 بهمن) با حضور وزرای نفت و صمت آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و درمیان نمایشگاه‎های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‎بندی می‎شود این رویداد بزرگ نمایشگاهی به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه امسال از ساعت۸ تا ۱۵در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور ۴۳۰ مشارکت کننده فعال داخلی و خارجی در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

آیین افتتاح این رویداد مهم نمایشگاهی با حضور وزرای نفت و صمت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، انجمن ها ، تشکل ها و فعالان صنایع پایین دستی پتروشیمی برگزار خواهد شد.

شرکت‌ها در ۲۰ هزار متربع سالن‌های سرپوشیده و ۲۵۰۰ متر فضای باز در نمایشگاه امسال جانمایی شده اند و همچنین ۳۰۰ بازرگان خارجی از ۱۵ کشور در رویداد بین‌المللی ایران‌پلاست حضور می یابند.

بر پایه این گزارش، برگزاری نشست های تخصصی ،کارگاه آموزشی و همایش در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی و پلیمری در ایام نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

گفتنی است که نمایشگاه مجازی ایران‌پلاست برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که امکان حضور فیزیکی در نمایشگاه را ندارند، همزمان با نمایشگاه از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز به کار می‌کند و به مدت یک ماه دایر خواهد بود.