پیش ثبت نام ایران پلاست شانزدهم تمدید شد

مشارکت کنندگان جدید شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می توانند از 24 تا 26 مرداد ماه جاری نسبت به پیش ثبت نام خود در این رویداد بزرگ و تخصصی در صنعت پتروشیمی اقدام کنند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست؛ با توجه به درخواست های مکرر مشارکت کنندگان جدید که تاکنون موفق به ثبت نام خود جهت حضور در این نمایشگاه نشده اند، مهلت ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ۲۴ مرداد ماه به مدت ۷۲ ساعت تمدید شد.

براساس این گزارش، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امسال نیز همانند ادوار گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می شود.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مشارکت کنندگان جدید می توانند برای حضور در این رویداد نمایشگاهی از طریق سایت رسمی نمایشگاه www.iranplast.ir  (از ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه جاری) اقدام به پیش ثبت نام کنند.

به گفته ایوب بنوی مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، با توجه به استقبال مشارکت کنندگان جهت حضوری فعال و توانمند در این نمایشگاه، تمامی فضای شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، از ۳۰ شهریور تا دوم مهر ماه به شانزدهمین دوره این نمایشگاه اختصاص دارد.

وی افزود: در مرحله نخست پیش ثبت نام که از ۴ مرداد ماه به مدت ۱۵ روز ادامه داشت، نزدیک به ۹۰۰ شرکت داخلی جهت حضور در ایران پلاست اعلام مشارکت کرده اند.

مدیر شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تصریح کرد: نگاه و توجه بسیاری از کشورها و بازارهای جهان به صنعت پتروشیمی ایران و به‌ویژه نمایشگاه ایران‌پلاست است زیرا این نمایشگاه محلی برای تبادل تازه‌ترین و روزآمدترین دستاوردهای فنی، تعاملات تجاری و نیز توسعه صنعت پایین‌دستی پتروشیمی است؛ صنعتی که به جد می‌توان از آن به‌عنوان مهمترین ابزار برای ایجاد اشتغال در سراسر کشور یاد کرد.

ایران پلاست یکی از بزرگترین رویداد های صنعت پلیمر در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و درمیان نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.