همزمان با گرامیداشت هفته دولت؛

هدیه پتروشیمی امیرکبیر در هفته دولت به مردم شهرستان بندرماهشهر/افتتاح ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)با مشارکت کمیته امداد و پتروشیمی امیرکبیر

آیین افتتاح ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)بندرماهشهر روز پنج شنبه (دهم شهریورماه) با مشارکت پتروشیمی امیرکبیر و با حضور فرماندار و نماینده محترم شهرستان بندرماهشهر،جمعی از مسئولان شهری و کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ این پروژه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی شهرستان بندر ماهشهر و پتروشیمی امیرکبیر و نیز صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با مجموع ۵۰ میلیارد ریال از سال گذشته کلید خورد و امروز به بهره برداری رسید.

علی روشن؛رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)بندر ماهشهر ضمن توضیحاتی درباره پروژه مزبور از حمایت پتروشیمی امیرکبیر و نقش فعال این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی قدردانی کرد.
دکتر علی جابری؛عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر در این مراسم با اشاره به فعالیت های این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی به ساخت واحدهای مسکونی جهت مددجویان کمیته امداد طی سال های گذشته در منطقه ماهشهرو شهرک های اطراف آن اشاره و ابراز امیدواری کرد این روند تداوم یابد.

در ادامه؛پس از قرائت قرآن؛فرماندار شهرستان بندرماهشهر؛فریدون بندری؛ به همراه دیگر مسئولان واحد مسکونی را افتتاح و به مددجو تحویل دادند.این مراسم را ؛سرهنگ خیران پور،فرمانده بسیج شهرستان بندر ماهشهر و احمدرضا علی پور؛معاون حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خوزستان همراهی کردند.

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه
شرکت پتروشیمی امیرکبیر در راستای انجام تعهدات خود نسبت به مردم فهیم شهرستان بندر ماهشهر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی،همچنین ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در فاز ۷ این شهرستان را در دست اجرا دارد.

مشارکت در تکمیل پروژه باغ موزه محیط زیست
پتروشیمی امیرکبیر علاوه بر این که سال های متمادی با رعایت الزامات زیست محیطی توانسته به عنوان صنعت سبز شناخته شود؛در تکمیل باغ موزه محیط زیست بندر ماهشهر نیز مشارکت دارد.

این‌مجتمع تولیدی پیشتر در جریان عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی منازلی را جهت مددجویان‌کمیته امداد در شهرک مدنی ساخته و به آنها اهدا کرده است. مدرسه ۹ کلاسه شهید مصطفی خمینی در شهرک طالقانی نیز در همین راستا ساخته شد و در خدمت مردم منطقه قرار گرفت.

پتروشیمی امیرکبیر یکی از تولیدکنندگان متنوع ترین گرید های پلی اتیلن در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد.۵۲ درصد سهام آن متعلق به بانک رفاه کارگران؛ زیرمجموعه وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی است.