نماینده ایذه و باغملک در مجلس:

صنعت نفت با اعتماد به دانشمندان داخلی به نقطه مطلوبی رسیده است

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر به نخبگان داخلی اعتماد کنیم و کارهای بزرگ را به‌دست آنها بسپاریم به جایگاه‌های خوبی خواهیم رسید، اظهار داشت: خوشحالیم که وزارت نفت با اعتماد به این دانشمندان به نقطه مطلوبی در توسعه رسیده است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ عبدالله ایزدپناه روز دوشنبه، ۱۶ فروردین‌ماه در آیین امضای قراردادهای ساخت ۲۴ دستگاه کمپرسور سانتریفیوژ با سازندگان داخلی و قرارداد جمع‌آوری گازهای همراه نفت منطقه رگ‌سفید، گفت: خوشحالم که اعتماد به دانشمندان و نخبگان بومی سبب شده است ما به این جایگاه برسیم که بتوانیم تجهیزات صنعت نفت و گاز را در داخل کشور تولید کنیم.

وی افزود: اگر به نخبگان داخلی اعتماد کنیم و کارهای بزرگ را به‌دست آنها بسپاریم بدون شک به جایگاه‌های خوبی خواهیم رسید، خوشحالیم که وزارت نفت با اعتماد به این دانشمندان به نقطه خوبی رسیده است.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز با بومی‌سازی و نگاه به درون باید فعالیت کنیم، تصریح کرد: امروز و در شرایط تحریم دو راهکار در پیش داریم، یکی رفع تحریم‌ها که باید برای آن تلاش کرد و دومی خنثی کردن تحریم‌ها که باید روی پای خود بایستیم و با توانمندی نیروهای داخلی و با نگاه به دورن، تحریم‌ها را خنثی کنیم.