دکتر پهلوانی:جوان گرایی و تخصص گرایی در انتصابات می تواند الگوی غالب بنگاه های اقتصادی باشد؛

انتصاب علی جابری به عنوان عضو جدید هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر

آیین معارفه عضو جدید هیأت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر با حضور نماینده سهامدار؛شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و رییس و اعضای هیأت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.بر این اساس،دکتر علی جابری با حفظ سمت به عنوان عضو جدید هیأت مدیره معرفی شد و از زحمات آقای بهمن بهزادی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ علی جابری از نیروهای با سابقه صنعت پتروشیمی،جوان و بومی شهرستان بندر ماهشهر است که پیشتر با حکم دکتر پهلوانی به عنوان مدیر توسعه سرمایه انسانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر منصوب شده بود.

دکتر پهلوانی؛مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در این جلسه با اشاره به انتصابات جدید در ترکیب هیات مدیره شرکت از جمله انتصاب هفته گذشته آقای حیاتی به عنوان رییس جدید هیات مدیره؛گفت:انتصابات اخیر در هیات مدیره با توجه به شاخص های مورد تاکید نظام و وزارت رفاه انجام شده و هر سه شاخص جوانگرایی، تخصص گرایی و بومی گزینی محقق شده است. او افزود:هیأت مدیره شرکت ها هر قدر تخصصی تر باشند امور اجرایی شرکت حرفه ای تر ، سریعتر و روانتر به پیش خواهد رفت.

دکتر پهلوانی با اشاره به انتصاب علی جابری،او را از نیروهای جوان و شایسته خوزستان معرفی کرد و از سهامدار؛شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و نماینده آن آقای دکتر همزه معاون امور شرکت‌های مجموعه مذکور تشکر کرد.

مدیرعامل امیرکبیر انتصابات صورت گرفته را موجب فراگیری نگاه تخصصی در هیات مدیره امیرکبیر عنوان کرد و گفت:این کیفیت انتصابات می تواند فرهنگ گزینش تخصصی و جوانگرایی در بنگاه های اقتصادی را ترویج و مدیران را به این سمت هدایت و جوانان را به آینده امیدوارتر کند.

او در پایان برای علی جابری در جایگاه جدید و پرمسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

دکتر همزه نماینده سهامدار نیز در این جلسه،ضمن تشکر از عملکرد یک سال گذشته پتروشیمی امیرکبیر،یکی از تکالیف سهامدار را همراهی و همدلی با مجموعه شرکت های سرمایه پذیر عنوان کرد و گفت:با تشکیل کمیته انتصابات در شرکت تلاش شده تا اعضای هیئت مدیره از افراد متخصص و جوان باشند.او همچنین ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب آقای علی جابری به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی؛گفت:من امروز با حضور در این شرکت به واقع احساس جوانگرایی کردم.انتصاباتی از این دست از منویات آقای پهلوانی است که در امیرکبیر به آن جامه عمل پوشانده است.

دکتر علی جابری نیز در این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و نماینده سهامدار به دلیل اعتماد در انتصاب صورت گرفته گفت:من در کنار سایر کارکنان پتروشیمی امیرکبیر؛یکی از قدیمی ترین مدیران میانی هستم که جوانی خود را در این شرکت سپری میکنم.او ادامه داد:شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی؛به لحاظ دارا بودن نیروی انسانی متخصص زبانزد است و من خدا رو شاکرم که امروز در کنار این مجموعه متخصص حضور دارم و امیدوارم به خوبی پاسخگوی اعتماد مدیرعامل و نماینده سهامدار باشم.

مهندس علی حیاتی،رییس هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر نیز ضمن تبریک؛دکتر جابری را از مدیرانی دانست که با پرسنل امیرکبیر چهره به چهره آشناست و این یکی از نکات مثبت ایشان علاوه بر ویژگی متخصص بودن و جوان بودن ایشان است.حیاتی این انتصاب را به کارکنان امیرکبیر تبریک گفت.

مهندس متین دیداری از دیگر اعضای هیئت مدیره نیز در این جلسه ضمن تبریک؛علی جابری را یکی از نیروهای جوان،انقلابی و حزب الهی و متخصص برشمرد وگفت:یکی از ویژگی های آقای جابری شناخت خوب ایشان نسبت به شرکت،منطقه و استان خوزستان است و انشالله در جایگاه موفق تر عمل خواهد کرد.

این جلسه با اهدای حکم انتصاب دکتر علی جابری پایان پذیرفت.