روابط عمومی باید مولد ارزش، فرهنگ و دانش برای شرکت باشد/ در عصر رقابتی امروز دوام شرکت ها در عرصه ها و فعالیت تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته شده است

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام، دکتر “سپهدار انصاری نیک” مدیر عامل پتروشیمی بندر امام در نشست روز چهارشنبه ۱۳ دیماه ۱۴۰۲ با کارکنان روابط عمومی این شرکت با اشاره به تغییرات بنیادین عصر کنونی در حوزه های ارتباطی و لزوم همسو شدن با این تحولات بر ضرورت تبیین صحیح رویدادها با الگوگیری از مدیریت دانش در ارائه راه حل های متفاوت از قبل برای تحقق اهداف شرکت تاکید کرد.
ایشان در بخش دیگر سخنان خود نقش روابط عمومی را در ایجاد و تقویت فرهنگ توسعه و معرفی ظرفیت های پتروشیمی بندر امام را مهم دانست و خاطر نشان کرد: روابط عمومی با تلاش آگاهانه و رویکرد دانشی و مفهومی و نیز بهره گیری از سازو کارهای خلاقانه و با سرعت خوب و به موقع می تواند به ماندگاری بندر امام کمک شایانی نماید.
مدیر عامل پتروشیمی بندر امام در پایان ارائه تحلیل به روز برنامه ها، مستندسازی مباحث و موضوعات مطروحه در جلسات و ایجاد آرشیو تخصصی در روابط عمومی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و تصریح کرد:
مستندسازی از برنامه ها و گفتمان های مطروحه توسط مدیران علاوه بر ماندگاری فعالیت ها این امکان را فراهم می کند تا آیندگان راحت تر به وقایع و تحولات صورت گرفته وقوف یابند و این اقدام مهم باید مورد توجه جدی واقع شود.