درآمد ماهانه “شفن” ۱۴۲ درصد رشد کرد

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۶ هزار و ۱۲۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری نشان داد که به ثبات خوبی رسیده است.

درآمد ماهانه

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۸۷۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۴۲ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

درآمد ماهانه

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۵۰۲ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که “شفن” از فروش این محصول در بهمن‌ماه به دست آورد برابر با ۵۸ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «متانول داخلی» بود که ۱۹۸ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران در ماه جاری از «اسید استیک داخلی و صادراتی، منو اکسید کربن و محصولات فرعی» هم کسب درآمد کرد.

درآمد ماهانه