جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ مصطفی نخعی در تشریح نشست روز یکشنبه (۲۶ فروردین‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی بخش انرژی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ کشور (بخش دوم لایحه بودجه) با حضور مسئولان وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سازمان انرژی اتمی، دیوان محاسبات و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره و اظهار کرد: با توجه به روش جدید بودجه‌ریزی مجلس، مقرر شده است جداول بودجه نیز در صحن علنی مجلس بررسی شود.
وی افزود: به همین منظور کمیسیون انرژی مجلس، بررسی این جداول را در دستور کار خود قرار داد که در جریان این بررسی مشخص شد نواقص و کاستی‌هایی در آن وجود دارد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اصلاح جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه در کمیسیون انرژی و پیگیری تحقق این اصلاحات در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و صحن علنی توسط همکاران با هدف حمایت از حوزه انرژی کشور از برنامه‌های ما خواهد بود.