بابازاده عضو موظف هیات مدیره پتروشیمی مارون شد

باحکم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، علیرضا بابازاده به عنوان عضو موظف هیات مدیره پتروشیمی مارون منصوب شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با صدور حکمی، علیرضا بابازاده را به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در هیات مدیره شرکت پتروشیمی مارون منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

« با عنایت به فرم‌های تکمیل شده میثاق نامه و اقرارنامه اعضای هیئت مدیره، جنابعالی بعنوان،
نماینده « شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (سهامی عام) »در هیئت مدیره « شرکت پتروشیمی مارون (سهامی عام) »منصوب می‌گردید تا با هماهنگی سایر اعضای هیئت مدیره در جهت تحقق اهداف تبیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه شرکت، قانون تجارت و اصلاحیه‌های بعدی آن، میثاق نامه ابلاغ شده و با رعایت صرفه و صلاح شرکت انجام وظیفه نمائید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به “عدالت محوری”، “انقلابی‌گری”، “مردم‌داری”، “پاکدستی و فسادستیزی” و “قانون‌مداری” با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی در پیشبرد اهداف و سیاست‌های عالیه نظام اسلامی اهتمام ورزید. از خداوند سبحان، توفیق روز افزون برای جنابعالی و همکاران را خواستارم.»