مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

ارزش قراردادهای خرید کالا و تجهیزات مناطق نفتخیز از نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران بیش از ۲ همت است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: قرارداد خرید کالا و تجهیزات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران ۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ علیرضا دانشی در مراسم امضای قرارداد خرید کالا و تجهیزات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با دانش‌بنیان‌ها که در سومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، برگزار شد، اظهار کرد: در نمایشگاه بین‌المللی نفت شاهد جنب و جوش و قابلیت های همه جانبه هستیم. هر دوره از نمایشگاه که می گذرد بیانگر بالندگی، طراوات و تلاش مضاعفی در ساحت  نمایشگاه های نفت تهران و اهواز است که بنیه علمی، فنی و عملیاتی قدرتمندتری را برای صنعت نفت به ارمغان دارد.

وی در ادامه با بیان این‌که تمام تلاش استکبار جهانی این است که با اعمال تحریم ها نگذارند سیستم های کشور درست کار کنند، افزود: صنعت نفت با دامنه گسترده فعالیت ها توانسته تهدید دشمنان ایران اسلامی را به بهترین فرصت برای بالندگی تبدیل نماید.

وی افزود: به یاری پروردگار در این ایام دولت سیزدهم اقدامات بزرگ در رابطه با انجام فعالیت های پژوهشی، تحقیقاتی، تولید بار اول، تولید، ساخت و تجهیزات صنعت نفت انجام شده است.

 دانشی گفت: سال گذشته در موضوعات مختلف صنعت نفت توفیقات خوبی داشتیم و امسال نیز برنامه داریم فعالیت ها و تولیداتی که منجر به تقویت نظام پیمانکاری و سازمان‌های مرتبط با ساخت تجهیزات است را تقویت خواهیم کرد.

به گفته ی وی، قراردادهایی که در این دوره از نمایشگاه آماده شده قریب به ۱.۲ همت می باشد. همچنین ۴ همت فعالیت های تولید بار اول داریم که منتظر تایید نهاد ریاست جمهوری است و در صورت آماده شدن، تحرکی ویژه در ساخت کالا رقم خواهد خورد.

وی با بیان این‌که در زمینه نوسازی تجهیزات صنعت نفت، عزم و اراده جدی داریم، افزود: در برنامه تولید که به وزارت نفت ارایه شده نگاه ما افزایشی است و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری همه جانبه به این برنامه جامه عمل بپوشانیم.