با هدف تولید پایدار و تامین خوراک پایدار صنایع وابسته؛

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی اروند از حوضچه‌های استحصال تولید نمک بازدید کردند 

در راستای تولید پایدار و تضمین تامین پایدار خوراک برای تولیدات، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی اروند از حوضچه‌های استحصال نمک بازدید کردند. 

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛  همزمان با حضور اعضای هیات مدیره در مجتمع و برگزاری جلسه، بازدیدی با هدف بررسی فرآیندهای جاری و اطمینان از کیفیت و پایداری تامین نمک که خوراک اصلی تولید زنجیره کلر و پلی‌وینیل کلراید (PVC) است، از حوضچه‌های استحصال نمک صورت گرفت.

پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین تولیدکننده زنجیره کلر و PVC غرب آسیا، نقش مهمی در تأمین خوراک صنایع پایین دستی و صنایع میان دستی و بالادستی ایفا می‌کند و استحصال نمک به عنوان یکی از مراحل کلیدی در تولید این محصولات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در جریان این بازدید که هدف آن توجه ویژه‌ به بهره‌برداری و نگهداری از حوضچه‌ها است، دکتر کریمی با تاکید بر پایداری خوراک و جهش تولید در صنایع وابسته تاکید کرد: «تولید پایدار، تضمین کیفیت و پایداری تامین خوراک برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. نمک استحصال شده از این حوضچه‌ها پس از فرآیندهای لازم به عنوان ماده اولیه در تولید کلر و سپس PVC به کار می‌رود که محصولاتی حیاتی برای بسیاری از صنایع هستند.»