دولت قیمت اوره را افزایش داد + مصوبه

طبق این مصوبه که توسط محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد، قیمت فروش اوره تولیدی پتروشیمی ها در سال ۱۴۰۳ به ازای هر کیسه ۵۰ کیلویی ۲۴۰ هزار تومان تعیین شده است که این نرخ هر ساله ابتدای خردادماه به میزان 20 درصد میانگین موزون معاملاتی آن در بورس کالا طی 2 ماه ابتدایی سال اضافه می شود.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛  هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۴/۰۴/۱۴۰۳ مصوبه سال ۱۳۹۸ را در خصوص کود اوره تحویلی توسط شرکتهای پتروشیمی اوره ساز به وزارت جهاد کشاورزی را اصلاح نمود.

طبق این مصوبه که توسط محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد، قیمت فروش اوره تولیدی پتروشیمی ها در سال ۱۴۰۳ به ازای هر کیسه ۵۰ کیلویی ۲۴۰ هزار تومان تعیین شده است که این نرخ هر ساله ابتدای خردادماه به میزان ۲۰ درصد میانگین موزون معاملاتی آن در بورس کالا طی ۲ ماه ابتدایی سال اضافه می شود.

شایان ذکر است این مصوبه اصلاح مصوبه سال ۱۳۹۸ در خصوص اوره تحویلی به وزارت جهاد کشاورزی بود. هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۴/۰۴/۱۴۰۳ مصوبه سال ۱۳۹۸ را در خصوص کود اوره تحویلی توسط شرکتهای پتروشیمی اوره ساز به وزارت جهاد کشاورزی را اصلاح نمود.