«پتروشیمی اروند» پیشرو در مدیریت انرژی؛

حضور فعال پتروشیمی اروند در ششمین اجلاس مدیریت انرژی خلیج فارس

شرکت پتروشیمی اروند به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پتروشیمی کشور، در ششمین اجلاس مدیریت انرژی شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس حضور یافت. 

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛  این اجلاس که به میزبانی پتروشیمی پارس در هتل هما تهران برگزار شد، با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی و بهره‌برداری حداکثری از منابع تجدیدپذیر، مدیران و متخصصان این حوزه را از سراسر کشور گرد هم آورد.

نمایندگان پتروشیمی اروند از واحد مدیریت انرژی و فرآیند، با حضور فعال در این اجلاس، آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه مدیریت انرژی را ارائه نمودند که با استقبال حضار همراه شد.

شایان ذکر است که این اجلاس با هدف تبادل تجربیات، اشتراک دانش و ارائه بهترین راهکارها برای افزایش بهره‌وری انرژی در شرکت‌های پتروشیمی برگزار گردید.

با توجه به اهمیت روزافزون انرژی در جهان و محدودیت منابع فسیلی، تلاش برای بهبود بهره‌وری انرژی و استفاده از منابع تجدیدپذیر، از اولویت‌های اصلی صنایع و شرکت پتروشیمی اروند عنوان شده است.

پتروشیمی اروند یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پتروشیمی ایران است که بزرگترین زنجیره پی‌وی‌سی و کلر، نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند. این شرکت با اتخاذ رویکردی مبتنی بر فناوری و نوآوری، همواره در تلاش برای بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری خود می‌باشد.