یک زن کرد دهه شصتی در میان گزینه‌های اصلی تصدی وزارت کار؛

«بی‌نظیر جلالی» کیست؟ همسر فیروزآبادی یا زن توانمند؟

در میان گزینه‌های نهایی تصدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یک زن کرد متولد دهه ۶۰ دیده می‌شود. اما این زن کیست و چگونه به لیست گزینه‌های نهایی و ۵ نفره وزارت کار راه پیدا کرده است؟ او در باره خود چه می‌گوید؟

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ «بی‌نظیر جلالی» متولد ۱۳۶۰ که در آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی تشکل سیاسی صدای ملت با سر لیستی علی مطهری به عنوان سخنگوی این لیست برگزیده شده بود، اهل استان کردستان است و پیشتر در مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور خدمت کرده است.

به گزارش نفیرنفت خبرگزاری صنعت نفت ایران، جلالی سابقه خدمت به عنوان مدیر کل فرهنگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را نیز در کارنامه دارد و با مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی وزارت کار، فعالیت خود را در فضای مجازی با گفتگوی بی واسطه با دنبال کنندگان و دریافت اولویت کاری پیش می‌برد.

«بی‌نظیر جلالی» همچنین همسر فیروزآبادی دبیر پیشین شورای عالی فضای مجازی می‌باشد که او این نسبت را در پیشرفت خود بی تاثیر می‌داند و در پاسخ می‌گوید: «به من می گویند زن فلانی هستی و بالا آمدی، انکار نمی کنم زن فلانی بودن در محیط های سیاسی اجتماعی به من وزن بیشتری می‌دهد. اما به همان میزان لوس و نامحترم و رانتی دیده می شوم در حالی که کسانی که من را از نزدیک می‌شناسند می‌دانند از خانواده متوسطی هستم از نوجوانی برای رویاهایم جنگیده ام آنهم در محیط شهرستان! که بیچاره می شوی تا دیده شوی چه برسد به این که زن باشی جوان باشی. سال۹۶ با همسرم ازدواج کردم و بیشترین سوابق سیاسی و اجتماعی و اجرایی ام مربوط به قبل از آن است و صادقانه این که ایشان ترجیح می‌دهد مثل یک زن خوب مودب و بدون حاشیه در خانه ام بمانم و به امورات فرزندم رسیدگی کنم اینها را نوشتم چون حق شماست بدانید.»