نتایج اولیه آزمون پتروشیمی بندرامام تا نیمه خرداد اعلام می‌شود

مدیر عامل شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی با اشاره به برگزاری این آزمون در ۱۱ حوزه که ۸ حوزه آن در شهر ماهشهر بود، گفت: در شهرهای اهواز، شیراز و تهران نیز هر کدام یک حوزه میزبان برگزاری آزمون بودند و در مجموع ۹۵۳۵ نفر در این آزمون شرکت کردند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ نوید نادرپور افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لزوم حفظ سلامت جامعه و متقاضیان شرکت در آزمون، تاکنون سه بار زمان برگزاری آزمون تغییر کرده بود و برگزاری آزمون را منوط به وجود شرایط مناسب بهداشتی در هر ۴ شهر میزبان بطور همزمان کردیم که خوشبختانه با اخذ مجوزهای لازم و مهیا شدن شرایط این آزمون، پنج شنبه سی‌ام اردیبهشت برگزار شد.

وی ادامه داد: مجری برگزاری آزمون دانشگاه صنعتی امیرکبیر ماهشهر بدلیل سابقه و تجربه خوب برگزاری آزمون‌های استخدامی بویژه در رشته‌های مرتبط با صنعت مانند شیمی، مهندسی شیمی و مکانیک و استقرار در شهرستان ماهشهر انتخاب شد، که با یک برنامه‌ریزی منسجم وهماهنگ از مرحله امنیت و طراحی سؤالات تا اجرای آزمون وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام دادند.

مدیرعامل راه‌آوران فنون پتروشیمی تصریح کرد: مطابق هماهنگی و برنامه ریزی‌های انجام شده با دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصمیم داریم نتایج نیمه نهایی این آزمون را با دو و نیم برابر ظرفیت در نیمه خرداد ماه اعلام و با دعوت از پذیرفته شدگان نیمه نهایی، فرآیند اجرای مصاحبه تخصصی و عمومی را از هفته سوم خرداد ماه آغاز و انشالله نتایج یک برابری ظرفیت پذیرش نهایی را در نیمه اول تیر ماه اعلام کنیم و امید داریم آموزش کارآموزی و کارورزی پذیرفته شدگان نهایی در نیمه دوم تیر ماه آغاز شود.

نادرپور خاطر نشان کرد: لازم می‌دانم از مسئولین محترم وزارت کشور و همچنین استانداری‌های خوزستان و تهران و بویژه فرماندار و نماینده محترم مردم شریف شهرستان ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و ادارات بهداشت هر سه استان بدلیل همراهی مساعدت و تلاش برای برگزاری هر چه بهتر آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام تشکر و قدردانی کنم.

وی در پایان از مساعدت دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای ماهشهر و اهواز، سما دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر، دانشگاه علم و صنعت تهران، فنی و حرفه‌ای شیراز و بویژه مدارس صنایع پتروشیمی شهرستان ماهشهر که در کنار دانشگاه صنعتی امیر کبیر این شهر، میزبان برگزاری آزمون بودند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، آزمون بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لزوم فاصله گذاری مناسب در دو نوبت صبح و عصر برگزار و چند روز قبل از برگزاری آزمون تا پایان فرآیند آن، نمایندگان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی بندر امام و شرکت ره آوران فنون پتروشیمی در هر ۱۱ حوزه حضور ومراحل کار نظارت داشتند.

ظرفیت اسمی تولید پتروشیمی بندر امام ۶/۹ میلیون تن محصولات شیمیایی و پلیمری در سال است و بزرگترین پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.