قدردانی وزیر کار از پتروشیمی جم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای نشان ممتاز جهش تولید به پتروشیمی جم، این شرکت را به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه جهش تولید و بهره‌وری معرفی کرد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در همایش تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت‌های برتر در حوزه جهش تولید و بهره‌وری معرفی شدند و از آنان قدردانی شد.

قدردانی از پتروشیمی جم در این مراسم نیز به سبب کسب نشان ممتاز جهش تولید بنگاه‌های برتر صندوق بازنشستگی کشور بوده است.

در لوح تقدیری که از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم اهدا شده آمده است: «سال ۹۹ با دوراندیشی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شد، با عنایت خداوند به‌رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های شدید مالی و تجاری و نیز آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، دستاوردهای بزرگ و درخشانی برای عزت و استقلال ملی حاصل شد.

تدبیر و تلاش جنابعالی و همکاران محترم آن شرکت برای عبور از کمند این تنگناها و کسب عنوان «عملکرد ممتاز در جهش تولید» از طریق دستیابی به رکورد تولید در دوران فعالیت شرکت، افزایش گریدها و محصولات جدید و رشد صادرات و ارزآوری در شرایط تحریم قابل ارج و قدردانی است. از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون آن مجموعه را مسئلت دارم.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد شرکت پتروشیمی جم را ستودنی دانست و با اشاره به سودآوری این شرکت در سال ۹۹ و دیگر رکوردهای تولید گفت: افزون بر این پتروشیمی جم همواره در مباحثی چون مبارزه با فساد و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده و اقدام‌های ارزشمندی انجام داده است.

پتروشیمی جم پارسال موفق شد با تولید بیش از یک میلیون و ۲۲۰ هزار تن، رکورد تاریخی تولید اتیلن را ثبت کند.

تولید تجمعی واحد الفین پتروشیمی جم نیز برای نخستین بار به رقم کم‌سابقه بیش از یک میلیون و ۸۴۷ هزار تن تولید اتیلن رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با رشد ۷ درصدی بیش از ۱۲۶ هزار تن افزایش داشته و ثبت این رکورد به جهش تولید در سایر زنجیره‌های ارزش پتروشیمی جم و ثبت بالاترین میزان تولید محصولاتی چون پلی‌اتیلن سبک خطی، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن و… منجر شده است.