مدیرکل آموزش، ‌برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری بیان کرد؛

جذب ۹۴ درصدی فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت

مدیر کل آموزش، ‌برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری چگونگی استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت را تشریح کرد و گفت: با نظر مساعد وزیر نفت با جذب ۹۴ درصدی فارغ التحصیلان موافقت شد.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ علی ستوده با اشاره به اینکه براساس موافقت‌های چهارم آبان‌ماه و پنجم دی‌ماه وزیر نفت به‌منظور جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت مقرر شد اقدام‌های لازم برای استخدام حداکثری دانش‌آموختگان یادشده (فارغ التحصیلان پیش از سال ۱۳۹۴) انجام شود، اظهار کرد: بر این اساس از یک هزار و ۵۷۲ نفر از فارغ التحصیلان یادشده برای انجام مصاحبه فنی – تخصصی و روانشناختی مطابق مقررات و ضوابط دعوت شد.

وی با بیان اینکه فرآیند مصاحبه فارغ التحصیلان با هماهنگی‌های انجام شده ۱۳ آذرماه آغاز و ۲۹ دی‌ماه تکمیل شد، افزود: همسو با این موضوع، اقدام‌های لازم ببای انجام هماهنگی‌  با شرکت‌های اصلی و ستاد به‌منظور نیازهای نیروی انسانی در بهمن و اسفند انجام شد.

مدیرکل آموزش، ‌برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری با اشاره به اینکه از مجموع یک هزار و ۵۷۲ نفر معرفی شده ۱۳۰۹ نفر حاضر و ۲۶۳ نفر در مراحل یادشده شرکت کردند، تصریح کرد: با نظر مساعد وزیر نفت و تأکیدهای معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با پذیرش یک هزار و ۲۲۵ نفر فارغ التحصیلان یعنی بیش از ۹۴ درصد موافقت شد.

ستوده گفت: پذیرفته‌شدگان نهایی به شرکت‌های اصلی و ستاد معرفی می‌شوند تا بر اساس آن اعلام سمت سازمانی مناسب و بلاتصدی و فرآیندهای مربوط به تشریفات استخدامی مطابق مقررات و ضوابط اداری و استخدامی صنعت نفت از جمله گزینش، طب صنعتی، تأییدیه تحصیلی و در عین حال صدور احکام استخدامی و اشتغال به‌کار آنها انجام شود.