دبیرکل کنگره تحول دیجیتال:

از پتروشیمی های هوشمند تقدیر به عمل می‌آید

دبیرکل کنگره تحول دیجیتال گفت: از شرکت های پتروشیمی که در راستای هوشمند سازی و بومی سازی صنعت پتروشیمی تلاش میکنند، در کنگره بین المللی فناوری های نوین در تحول دیجیتال تقدیر به عمل می آید.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ امیررضا اعتمادی دبیرکل کنگره تحول دیجیتال اعلام کرد: بنا بر تصمیم شورای سیاستگذاری کنگره قرار بر این شد تا از شرکت های پتروشیمی که در راستای هوشمند سازی و بومی سازی صنعت پتروشیمی تلاش میکنند، در کنگره بین المللی فناوری های نوین در تحول دیجیتال تقدیر به عمل بیاید.

برای توسعه و پیشرفت صنعت پتروشیمی باید نگاهمان به نگاه جهانی نزدیک باشد و توسعه کورکورانه و اجرای پروژه‌هایی با طول زمان بسیار کنار گذاشته شود تا در راستای هوشمند سازی و از بین بردن هزینه های گزاف بتوانیم پروژه هوشمند سازی را در زیرساخت صنعت پتروشیمی اجرایی بکنیم.

پژوهش و فناوری در تأمین کاتالیست‌های مهم میتواند مارا از واردات بی‌نیاز کند و اتفاقات ارزنده‌ای در این حوزه محقق سازد.

حال با توجه به اهمیت پروژه های هوشمند سازی در صنعت نفت گاز و پتروشیمی انشاالله به زودی شاهد ارائه عملکرد مجموعه های پیشگام در این صنعت و تقدیر از مجموعه های شایسته در حوزه دیجیتال سازی و هوش مصنوعی در صنعت پتروشیمی ایران خواهیم بود.

لازم به ذکر است کنگره بین‌المللی فناوری های نوین در تحول دیجیتال، تاریخ دهم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار میشود و مجموعه های فعال می‌توانند گزارش عملکرد خود را برای دبیرخانه دائمی کنگره به آدرس « irict.net » تا ۲۲ بهمن ماه ارسال نمایند که بعد از ارزیابی تخصصی و عمومی توسط هیئت داوری از برترین مجموعه ها تقدیر به عمل بیاید.