گامی دیگر در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از صنایع پایین دستی توسط پتروشیمی اروند

همایش پی‌وی‌سی و کاربردهای آن در صنعت به همت شرکت‌های روشا پلیمر پرنیان، فن آور آمیزه پیشرفته و همکاری پتروشیمی اروند در اصفهان برگزار شد .

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به گزارش روابط عمومی شرکت اروند؛همایش پی‌وی‌سی و کاربرد های آن در صنعت به همت شرکت‌های پایین دستی و با حمایت و همکاری پتروشیمی اروند بزرگترین تولید کننده زنجیره پی وی سی کشور و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از مدیران‌عامل، مدیران تولید و کنترل کیفیت از ۶۰ شرکت تولیدی و پایین دستی به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد .

در این همایش که شرکت‌هایی از ۱۰ استان کشور حضور داشتند، مدیران دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، نمایندگانی از هیئت رئیسه انجمن های لوله و اتصالات pvc ، انجمن پلیمر استان اصفهان و انجمن پلیمر استان خوزستان به عنوان میهمانان ویژه حضور یافتند .

با آغاز همایش سخنرانان در خصوص ارائه آمار جهانی بازار PVC ، تحلیل بازار در کوتاه مدت و بلند مدت ، فرآوری و روشهای تولید محصولات پی وی سی  به ایراد سخنرانی پرداختند .

 پاسخ به سوالات شرکت‌های پایین دستی و حاضرین در همایش از سوی کارشناس فروش و بازاریابی و با سخنرانی مدیر فرایند و کنترل تولید پتروشیمی اروند  صورت گرفت و رونمایی از کتاب PVC که توسط مجموعه روشا پلیمر پرنیان تالیف شده است از دیگر برنامه‌های  این همایش بود .