مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تاکید کرد:

نمایش همه ظرفیت های میراثی صنعت نفت در نمایشگاه ها/ ضرورت پاسداشت هویتی صنعت نفت

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بازدید از نخستین نمایشگاه موزه ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت گفت: ظرفیت های موجود در صنعت نفت بیش از این هاست و تمامی آن ها باید در آینده دیده شوند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از نخستین نمایشگاه موزه‌ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب که در مکان مدرسه سابق کارآموزان صنعت نفت دایر شده، بازدید کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: صنعت نفت اهتمام ویژه ای به حفظ آثار فرهنگی، تمدنی و صنعتی این حوزه در جنوب غرب کشور دارد، که قابل تحسین است.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر ضرورت فعالسازی تمامی ظرفیت های تاریخی صنعت نفت در دوره های آینده نمایشگاه، بیان داشت: ظرفیت های موجود در صنعت نفت بیش از این هاست و تمامی آن ها باید در آینده دیده شوند.

دانشی پاسداشت هویتی صنعت نفت را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آینده را باید در شناخت دقیق گذشته رصد کرد و آینده بهتری را با مولدسازی و شکوفایی اقتصاد ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: اگر با نگاه عمیق وارد چنین نمایشگاه هایی شویم، می توانیم در راستای ساخت آینده ای بهتر بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.