وزیر نفت:

در سال جدید عملیات سوخت گیری باید با کارت سوخت خودرو انجام شود

وزیر نفت گفت: در قانون و بودجه ۱۴۰۳ قانون گذار وزارت نفت را مکلف کرده که در سال جدیدی ۹۵ درصد عملیات سوخت گیری با کارت سوخت شخصی انجام شود.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران تصریح کرد: مصارف بنزین در ایام نوروز به نسبت سال گذشته حدود ۷ میلیون لیتر رشد داشته است و با تلاش وزارت نفت و شرکت پالایش نفت و تمامی جایگاه داران در این ایام نگذاشتیم مردم دچار مشکل شوند و بنزین در تمامی جایگاه ها و مبادی مصرف تامین شد.
وی در ادامه با اشاره به تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۳ به وزارت نفت بیان کرد: در قانون و بودجه ۱۴۰۳ قانون گذار وزارت نفت را مکلف کرده که در سال جدیدی ۹۵ درصد عملیات سوخت گیری با کارت سوخت شخصی انجام شود، در این دو هفته برای آنکه مردم دچار مشکل نشوند دستور دادیم در تمامی جایگاه هاکارت سوخت جایگاه موجود باشد ولی در هفته های آتی در راستای مدیریت مصرف بنزین وحسب تکلیفی که قانون گذار به ما محول کرده است باید با کارت سوخت گیری انجام شود. خواهش میکنم که مردم جهت عملیات سوختگیری با کارت سوخت شخصی سوختگیری کنندزیرا ابن در مدیریت مصرف سوخت موثر است.