حضور فعال NISOC در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور خواهند داشت.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس سعید آتشبار با اشاره به حضور تمام قد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران اظهار داشت: این نمایشگاه یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیرامون شعار این نمایشگاه ” صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه” عنوان داشت: این نمایشگاه از ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ بامداد الی ۱۵ برقرار خواهد بود و فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان قرار دهند.

مهندس آتشبار با اشاره به تعداد غرفه‌ها و شرکت های فعال ذیل مناطق نفتخیز جنوب در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با توجه به برنامه‌ریزی، مذاکرات و پیش‌بینی‌هایی که از نمایشگاه سال گذشته تاکنون با شرکت‌های نفتی دولتی، بخش خصوصی و دانشگاه‌های برتر کشور داشته است، قراردادهای مهمی را در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران منعقد خواهد کرد.

وی از رونمایی تجهیزات و کتب تألیف شده تخصصی توسط همکاران مناطق نفتخیز در این نمایشگاه خبرداد و افزود: حضور مدیران ارشد ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیران عامل شرکت‌های پنجگانه بهره بردار مناطق نفتخیز جنوب، مدیران ارشد زیر مجموعه و جمع کثیری از کارشناسان فنی مدیریت‌های مختلف مناطق نفتخیز جنوب نشان از اهمیت والای این نمایشگاه در نگاه مدیریت ارشد مناطق نفتخیز جنوب دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: باتوجه به حضور تعداد زیادی از شرکت‌های خارجی فعال انرژی در سطح بین المللی، پیش بینی می شود که این نمایشگاه از تراز بالای فنی، اقتصادی و دیپلماتیک برخوردار باشد.

وی به نقش مهم شرکت‌های تابعه مناطق نفخیز جنوب در جهش تولید اشاره کرد و گفت: عمده شرکت های حاضر در این نمایشگاه در زمینه دانش‌بنیان و ساخت داخل فعالیت می کنند که در این خصوص می‌توان به نقش اثرگذار این شرکت‌ها در جهش تولید اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاستگذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست اندرکاران اصلی صنعت نفت در آن حضور جدی و فعال دارند