ثبت ۹ میلیون و ۸۸ هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 9 میلیون و 88 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ مهرداد عبدی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون و با رعایت دقیق مسائل ایمنی، بیش از ۹ میلیون و ۸۸ هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده است.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به اقدامات مهم حوزه اچ اس ایی در این پالایشگاه افزود: پوشش حداکثری معاینات دوره‏ای کلیه کارکنان اعم از بخش رسمی و پیمانکاری، اجرای اندازه‏‌گیری عوامل زیان‏‌آور محیط کار در راستای ایجاد محیط سالم و پیشگیری از آسیب‏ها و بیماری‏های شغلی، راه‏اندازی و بهره‏برداری از کلینیک تغذیه با به کارگیری تجهیزات نوین و مشاوره‏‌های کارشناس خبره پالایشگاه اول در این حوزه از اقدامات شاخص سال جاری در این حوزه می باشد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده سال جاری در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی گفت: توزیع اقلام مصرفی بهداشتی در حوزه پیشگیری از بیماری منحوس کرونا در سطح اداره آموزش و پرورش و نقاط مهم شهرستان عسلویه یکی از اقدامات مهم در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی سال جاری است.

عبدی همچنین اظهار کرد: بهبود و ارتقاء تجهیزات آتش‏نشانی از جمله تجهیز ایستگاه آتش‏نشانی به یک دستگاه پمپ قابل حمل FOX، تجهیز ۱۰ عدد کلاه F1 آتش‏نشانی، تجهیز ۲ عدد لباس آلومینیومی نسوز از موارد شاخص در این خصوص می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات های آماده‌سازی و برگزاری کلاس‌های آموزشی بیان کرد: اجرای ۱۷۰ مورد عملیات آماده‏باش آتش‏نشانی با ۵۰۷۵ نفرساعت کار در انبار روباز گوگرد، اجرای ۲۸۳ مورد عملیات آماده‏باش آتش‏نشانی در مناطق صنعتی و غیرصنعتی پالایشگاه با ۳۰۶۷ نفرساعت کار، برگزاری دوره‏های آموزشی در حوزه اچ اس ایی به صورت آنلاین جهت کلیه کارکنان اعم از بخش رسمی و پیمانکاری از موارد مهم در این حوزه‌ها می‌باشد.

مهرداد عبدی تصریح کرد: نوسازی تابلوهای ترافیکی در خیابان‏های مناطق صنعتی و غیرصنعتی، بهسازی خط‏کشی‏های ترافیکی مناطق صنعتی و غیرصنعتی، حذف استقرار کلیه کانکس‏های منطقه صنعتی پالایشگاه، اجرای تعمیرات اساسی سالیانه پالایشگاه بدون رخداد حادثه ناتوان کننده و دریافت گواهینامه استاندارد ISO 45001: 2018 از موارد مهم انجام شده سال جاری در حوزه اچ اس ایی پالایشگاه اول می باشد.