دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام با کارکنان شاغل در این واحدها به مناسبت عید نوروز با حضور در واحد‌های مختلف مجتمع

دکتر انصاری نیک در دیدار نوروزی در نخستین ساعت‌های سال ۱۴۰۳ با کارکنان شاغل در واحدهای مختلف این شرکت ضمن تبریک عید باستانی نوروز ۱۴۰۳ و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان در ماه مبارک رمضان، همت کارکنان در سال گذشته را تحسین برانگیز عنوان داشتند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، دکتر انصاری نیک در دیدار نوروزی در نخستین ساعت‌های سال ۱۴۰۳ با کارکنان شاغل در واحدهای مختلف این شرکت ضمن تبریک عید باستانی نوروز ۱۴۰۳ و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان در ماه مبارک رمضان، همت کارکنان در سال گذشته را تحسین برانگیز عنوان داشتند.

مدیرعامل و نایب رئیس شرکت پتروشیمی بندرامام با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت در سال پیش رو همه ما در این مجتمع باهم جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش خواهیم کرد.

در این دیدار مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به همراه مدیران ارشد شرکت ضمن حضور در کلیه واحدهای تولیدی و ستادی از نزدیک عید نوروز سال ۱۴۰۳ را به کارکنان این واحدها تبریک گفته و از تلاش شبانه روزی کارکنان تقدیر بعمل آوردند.