پیام سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بمناسبت روز ملی منابع انسانی

ابوالقاسم حبیبی پور در پیامی روز ملی منابع انسانی را تبریک گفت.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برای هر کشوری، هیچ ثروتی، هیچ منبع نیرویی ارزشمندتر از نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و آزاده و سرافراز نیست.
“مقام معظم رهبری”

منابع انسانی گرانبهاترین و ارزشمندترین منابع هر سازمان به شمار می روند. باتوجه به نقش گسترده آنها در توسعه، تقویت و تغییر فرهنگ سازمان، اهمیت بالای آنها بر کسی پوشیده نیست و موفقیت و رشد هر سازمانی به میزان چشمگیری به چگونگی بکارگیری نیروی انسانی و بهره وری و عملکرد آنها بستگی دارد.

صنعت عظیم نفت از دیرباز مهد کارکنان مؤمن، پرتلاش، خلاق، کارآمد و متعهد بوده که در عرصه های مختلف و شرایط سخت از جمله دوران جنگ تحمیلی، اوج تحریم های ظالمانه، شرایط اپیدمی کرونا، سیل و آبگرفتگی تأسیسات و دیگر حوادث و در بدترین شرایط آب و هوایی، ایثارگرانه در راستای حفظ و استمرار تولید و تحقق اهداف عالی سازمان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده اند.

برخورداری از چنین کارکنانی مایه مباهات است و جای خرسندی است که همکارانم در مدیریت منابع انسانی با بهره گیری از رویکردهای نوین و هوشمند، آموزش های مستمر و توانمندسازی کارکنان، تجزیه و تحلیل و پیش بینی آینده سازمان از بُعد نیروی انسانی، همچنین تلاش برای حفظ و نگهداشت متخصصان و نیروهای باتجربه و جذب افراد نخبه، جوان و پرانرژی و نظارت بر عملکرد آنان، در مسیر تأمین منافع سازمان حرکت می کنند.

اینجانب ۲۵ فروردین ماه را که به عنوان روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده، به تمامی کارکنان و  خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه همکاران گرانقدرم در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) با همت و تلاش شما عزیزان، همچنان به عنوان بازوی توانمند اقتصاد کشور در پیشبرد برنامه ها و سیاست های این صنعت، نقش آفرین باشید.

ابوالقاسم حبیبی پور
سرپرست مدیریت منابع انسانی