راهیان پیشرفت؛ از دانشگاه صنعتی شریف تا پتروشیمی اروند

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با حضور در شرکت پتروشیمی اروند در جریان روند افزایش تولید بزرگترین زنجیره پی‌وی‌سی و کلر غرب آسیا، بومی‌سازی، خودکفایی و جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد و شرایط تحریم‌ها  قرار گرفتند.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، بیش از ۳۰ تن از دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف در مقطع تحصیلات تکمیلی با حضور در شرکت پتروشیمی اروند در جریان دست‌آوردها و نقش این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور قرار گرفتند و از تجربیات متخصصین شاغل در مجتمع بهره بردند.

در این بازدید گروهی ، دانشجویان پس از بازدید از روند تولید و تجهیزات نصب شده در این پتروشیمی با جمعی از مدیران این مجتمع به گفتگو نشستند و در خلال کسب تجربیات فنی، در جریان آخرین دستاوردهای  کسب شده در بزرگترین زنجیره کلر و پی‌وی‌سی غرب آسیا قرار گرفتند.
روند رو به رشد و افزایش سودآوری و تولید در شرایط تحریم، خودکفایی و بومی سازی تجهیزات و مواد شیمیایی مجتمع و فرآیندهای تخصصی از جمله محورهای گفتگو و پرسش و پاسخ دانشجویان حاضر در شرکت پتروشیمی اروند بود.
گفتنی‌ست، پیش از این نیز گروه‌های دیگری از دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه کشور با حضور در شرکت پتروشیمی اروند، در جریان موفقیت‌های یکی از ایرانی‌ترین صنایع کشور قرار گرفته بودند.