با حضور رئیس جمهور؛

پروژه‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهور اواخر بهمن ماه به استان سفر می‌کنند که بخشی از بزرگترین پروژه‌ها در حوزه نفت، گاز، پالایشگاه و پتروشیمی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ احمد محمدی‌زاده اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته و در دهه فجر امسال طرح‌های مهمی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر در دهه فجر امسال بیان کرد: روز گذشته طرح‌های مهمی در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد.

استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۱۰ هزار میلیارد تومانی در طرح‌های اقتصادی و عمرانی در شهرستان کنگان افزود: ۷۸ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۵۵۹ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی با اشاره به اجرای چهار پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲۴۵ هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان بیان کرد: همچنین ۷۸ پروژه عمرانی با ۴۱۳ میلیارد تومان در کنگان افتتاح شد.

محمدی زاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه با ۱۴۶ میلیارد تومان اضافه کرد: سه پروژه اقتصادی با ۲۰۹ هزار و ۹۶۶ میلیارد تومان افتتاح و یک پروژه با ۳۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آغاز شد.

وی ادامه داد: هیئت دولت و رئیس جمهور در اواخر بهمن ماه به استان بوشهر سفر می‌کنند که بخشی از بزرگترین پروژه‌ها در حوزه نفت و گاز و پالایشگاه و پتروشیمی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.