۱۷۸۵ میلیارد تومان فروش ۲ ماهه شفن

پتروشیمی فن آوران در ۲ ماهه ابتدایی سال جدید بالغ بر ۱۷۸۵ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ پتروشیمی فن آوران در اردیبهشت ماه و فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۷۸۵ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است از مبلغ فوق ۵۶۰ میلیارد تومان متعلق به عرضه محصولات در بازار‌های داخلی و ۱۲۲۴ میلیارد تومان مربوط به صادرات محصولات این شرکت می‌باشد.

رشد ۳۰ درصدی فروش محصولات شفن

پتروشیمی فن آوران که با نماد شفن در بازار سرمایه شناخته می‌شود در اردیبهشت و فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۳۳۸ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده بود که با رشد ۳۰ درصدی در مدت مشابه سال جدید میزان فروش این شرکت به میزان ۱۷۸۵ میلیارد تومان رسیده است.

میزان فروش هریک از محصولات فن اوران در بازار‌های داخلی به ترتیب شامل منواکسیدکربن ۲۹.۵ میلیارد تومان، اسید استیک داخلی ۲۲۰ میلیارد تومان، متانول ۳۰۶ میلیارد تومان و محصولات فرعی ۴ میلیارد تومان می‌باشد همچنین میزان فروش هریک از محصولات شفن در بازار‌های خارجی به ترتیب متانول ۱۱۳۷ میلیارد تومان و اسید استیک ۸۷ میلیارد تومان می‌باشد.

جهش ۷۲ درصدی صادرات متانول

پتروشیمی فن آوران در اردیبهشت و فروردین ماه سال گذشته ۶۶۲ میلیارد تومان متانول صادر کرده بود که در اردیبهشت و فروردین ماه امسال با رشد ۷۲ درصدی میزان صادرات این محصول به میزان ۱۱۳۷ میلیارد تومان رسیده است.