رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب؛

سهم قابل توجه خوزستان در بومی‌سازی کالای مورد نیاز نفت/مناطق نفت خیز جنوب قله تولید را فتح کرد

رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: ميزان توليد نفت از 1.6 ميليون بشکه در روز به بيش از 2.6 ميليون بشکه رسيده است که اين خود ثمره فعاليت زنجيره‌اي از مديريت‌ها است.

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، سعید آتشبار، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن بازدید از دفتر هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در تهران با حضور در نشستی صمیمانه با رئیس و کارکنان این دفتر دیدار و گفت وگو کرد.

مهندس سعید آتشبار در این نشست ضمن پاسداشت زحمات کارکنان خدوم دفتر هماهنگی تهران بر لزوم تبیین، طراحی و بازتعریف جایگاه این دفتر به‌عنوان بازوی اجرایی روابط عمومی تاکید کرد و عنوان داشت: واقعیت تلخ این است که بخش‌هایی از سازمان به دلیل کمبود امکانات و فقدان عدالت سازمانی روایت نمی‌شوند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هم اندیشی در راستای برگزاری و حضور هر چه شایسته تر در امور نمایشگاهی را از دیگر محورهای این نشست صمیمانه خواند و تصریح کرد: سال ۱۴۰۳ باید با ایده‌های نو آغاز شود و اراده‌ای قوی برای مرتفع‌کردن امور داشته‌ باشیم.

وی به رشد چشمگیر تولید نفت به همت متخصصان و کارکنان جهادی این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: میزان تولید نفت از ۱.۶ میلیون بشکه در روز به بیش از ۲.۵ میلیون بشکه رسیده است که این خود ثمره فعالیت زنجیره‌ای از مدیریت‌ها است.

مهندس آتشبار با اشاره به سهم قابل توجه استان خوزستان در بومی‌سازی و تولید کالای مورد نیاز نفت عنوان داشت: حجم اعتبار تخصیص داده شده به پژوهش و فناوری در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از ده سال گذشته تا پیش از سال ۱۴۰۰ حدود صد میلیارد تومان بود که این میزان در سال گذشته به هزار و پانصد میلیارد تومان، تقریبأ پانزده برابر رسیده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه تمامی بدهی‌های شرکت که طی چندسال اخیر انباشت شده بود در دو سال اخیر توسط مدیریت فعلی به طور کامل پرداخت شد، افزود: برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی عوارض آلایندگی به میزان ۶ همت از سوی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به شهرداری‌های استان خوزستان پرداخت شد، وزارت نفت نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به توسعه استان خوزستان کمک کرده است.

مهندس آتشبار با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری صحیح از فرصت‌ها در راستای پیشبرد اهداف متعالی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی شرکت در تهران نیازمند طرح و برنامه جدی در راستای اطلاع رسانی خدمات و تلاش‌های صورت گرفته است از این رو خلاء وجود درگاه اطلاع رسانی خاص این دفتر احساس می شود.

وی ادامه داد: ارتباط دفتر هماهنگی مناطق نفت خیز جنوب در تهران با وزارتخانه و شرکت ملی نفت ایران افزون شود تا علاوه بر پوشش خبری گسترده، عملکرد و تلاش‌های این دفتر بیش از گذشته به اطلاع عموم برسد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به طرح نیازها و مطالبات مطرح شده از سوی همکاران دفتر نمایندگی تهران ابراز داشت: دفتر هماهنگی تهران می‌تواند میزبان مسئولان و مدیران دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد، یکی از کارهای ویژه این دفتر تکمیل پروژه تاریخ شفاهی صنعت نفت با استفاده از پیشکسوتان مقیم تهران صنعت نفت باشد.

مهندس آتشبار در پایان صحبت‌های خود ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات همکاران دفتر تهران و مدیریت پیگیر و دلسوز این مجموعه بر تعامل جدی و عمیق این دفتر تأکید کرد.

در ادامه سید علی رحیمی، رئیس دفتر هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در تهران نیز ضمن قدردانی از نگاه ویژه روابط عمومی در دوره اخیر بر توان و همت دفتر هماهنگی تهران به منظور مشارکت در پروژه بزرگ تاریخ شفاهی صنعت نفت تاکید کرد.

رحیمی همچنین بر لزوم تقویت جلوه‌های بصری دفتر هماهنگی تهران با محوریت تصاویر سختی کار همکاران در بستر صنعت نفت تاکید داشت که در این خصوص مهندس آتشبار ضمن بازدید میدانی از فضای اداری مرکزی یازدهم  قول همکاری و مساعدت لازم را  داد.

رئیس دفتر هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در تهران به تشریح فعالیت‌ها و وظایف محوله این دفتر پرداخت و عنوان داشت: یکی از وظایف دفتر هماهنگی ارتباط با وزارتخانه‌، نهادها، سازمان‌های دولتی و خصوصی است اما به طور کلی اهم فعالیت‌های این دفتر به دو بخش ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می‌شود.

رحیمی در پایان این نشست بر تعامل و هم‌افزایی روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با دفتر تهران تأکید کرد و تأمین نیازهای بصری حوزه روابط عمومی و انتشار اخبار فعالیت‌ها را از اولویت‌های این مجموعه برشمرد.