مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

کارکنان مناطق نفت خیز جنوب سرداران جبهه اقتصاد کشورند/هرچه در توان داریم برای پیشبرد اهداف مناطق به میدان می آوریم

علیرضا دانشی، کارکنان مناطق نفت خیز جنوب را سرداران جبهه اقتصاد کشور دانست و گفت: آنچه که در توان داریم برای پیشبرد اهداف والای مناطق نفت خیز جنوب به میدان می آوریم .

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امروز یکشنبه ١٩ فروردین ماه به همراه امیر بصیری، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق از کارگاه عملیات و بازسازی مدیریت ترابری بازدید کرد.

در این بازدید وضعیت بخش های مختلف و ماشین آلات موجود در این محل مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به راه اندازی مجدد این کارگاه پس از یک دوره تعطیلی و رکود طولانی مدت اظهار داشت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم بنا داشتیم تا همه شریان های حساس، اساسی و اثرگذار بر تولید را مجدداً احیاء کنیم در این راستا کارگاه بازسازی ناوگان سبک و سنگین «اتوبوس» فعال شد در حال حاضر نیز همکاران جهادی و تلاشگر در این مکان مشغول به خدمت‌اند تا این کارگاه به وضعیت مطلوب دست یابد.

مهندس دانشی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان جهادی و خدوم عملیات ترابری و گارگاه های تعمیرات بیان داشت: این کارکنان به طور مداوم در حال جهادند و این‌جا میدان رزم است؛ زیرا اسلحه اقتصاد اینجاست.

وی افزود: زمانی که رئیس جمهور با افتخار از رشد اقتصاد ۶ درصدی صحبت می کند، حاصلش را می‌توان از نقطه صفر تولید نفت تا پایانه های صادراتی جستجو کرد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: حلقه ای از فعالیت های اقتصادی به لطف خداوند متعال شکل گرفته است، البته بنابر توان و ظرفیت های موجود در مناطق به اینجا قانع نیستیم.

علیرضا دانشی، کارکنان مناطق نفت خیز جنوب را سرداران جبهه اقتصاد کشور دانست و گفت: آنچه که در توان داریم برای پیشبرد اهداف والای مناطق نفت خیز جنوب به میدان می آوریم .