در دیدار مدیران پتروشیمی اروند از صنایع پایین دستی مطرح شد:

به جای صادرات مستقیم، محصولات اروند برای خلق ارزش افزوده بالاتر، در اختیار شرکت‌های پائین دستی قرار می‌گیرد

مدیران شرکت پتروشیمی اروند در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه اصفهان پلاست از شرکت‌های پائین دستی این استان بازدید کردند. 

به گزارش نفیرنفت | شبکه خبری صنعت نفت ایران؛ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند؛ در این بازدید که با حضور جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی اروند انجام شد، بر اولویت عرضه محصولات در داخل کشور تاکید شد.

همچنین ضمن تقدیر از شرکت‌های پائین دستی در ایجاد ارزش افزوده بالاتر برای محصولات پتروشیمی و ایجاد اشتغال در کشور، هیات بازدید کننده اظهار داشتند: ترجیح می‌دهیم به جای صادرات مستقیم، محصولات خود را برای خلق ارزش افزوده بالاتر و ارزآوری بیشتر برای کشور در اختیار شرکت‌های پائین دستی قرار دهیم.

با توجه به سیاست‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، هم راستا با شعار مقام معظم رهبری اولویت شرکت، پشتیبانی از صنایع پائین دستی و فروش از طریق بورس کالا خواهد بود که در این مسیر موفقیت‌هایی در افزایش تولید ملی به وجود آمده و در این بازدیدها مشاهده شد که استفاده از تجهیزات ایرانی در کارخانه‌های صنایع پایین دستی افتخار دیگری از توان متخصصین داخلی بود.

ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیمِ بیشتر در صنایع تکمیلی و صنایع پائین دستی نسبت به صنایع مادر از دیگر دست آوردهای حمایت از توسعه صنایع پائین دستی است که توجه ویژه به آن می‌تواند موجب رونق تولید و زمینه‌ خودباوری شود.

در ادامه این بازدیدها مدیران شرکت پتروشیمی اروند در دیدار با مدیران شرکت‌های پائین دستی و تولیدی نسبت به رفع مشکلات و موانع به گفتگو پرداختند.